Milan Kryl

Komentáře k příspěvku

7 tipů pro Google SketchUp

[ 1 ] tracy - 6.6.06 08:50:58

Jen pro doplnění: sections jsou řezy.

[ 2 ] Milan Kryl (WWW) - 6.6.06 09:04:13

Díky za doplnění, nějak jsem na ten toolbar po prvním předzpracování zapomněl. :)

[ 3 ] Petr - 6.6.06 12:48:20

Stačí si pustit výukový program a naučí tě základním dovednostem a zákonitostem. Nad tím nemusíš 14 dní sedět a zkoušet. Návody nikdo nečte, ale někdy ti dokáží ušetřit spoustu času.

[ 4 ] Erix - 6.6.06 14:25:19

Sketchup je pěkný, napadlo mě, že by s tím šlo vytvářet i skici do návodů k použití, ale bohužel jsem nikde nenašel nějakou knihovnu hotových objektů, jako jsou ruce a pod. Víte-li někdo o něčem, dejte mi prosím vědět na email (klik na nick ;-) )

[ 5 ] Milan Kryl (WWW) - 6.6.06 14:46:29

[3] Kdo říkal 14 dní sedět a zkoušet. Velmi dlouho by ti zabralo i sledování všech tutoriálů, které tam jsou. Nemluvě o tom, že ne každý ovládá anličtinu. :) V příspěvku jsem chtěl shrnout právě postřehy z těch tutoriálů, aby si to ostatní nemuseli hodinu nebo i víc procházet a poslouchat. Navíc, když by narazili jen na jednu novinku každých 10 minut nebo i víc.

[4] Knihovnu objektů máš v 3D Warehouse - http://sketchup.google.com/3dwarehous , nicméně ruce tam nejsou. Leda je uřezat těm modelům lidí, které tam jsou. :)

http://sketchup.google.com/3dwarehous

[ 6 ] Vilém - 21.6.06 17:24:00

Diky za ty rozmery chlape, ja nad tim dumal a uz me to celkem stvalo, zkousel jsem predtim kreslit barak ve strojnim CAD programu Inventor jen tak ze zrandy ale tenhle program je paradni. Jen me stve ze kdyz prohlizim vsechny ty modely lidi na netu, napada me ze velice mnoho je jich pouze nejak konvertovynych do SketchUpu z jinych programu. Prece neni mozne aby v tak jednoduchem programu slo vytvaret tak krasne a slozite veci jako treba BMW Z4. A pokud ano, tak jsem asi pako ze to nedokazu ja. To jest vse, jeste jednou ThanX

[ 7 ] Milan Kryl (WWW) - 21.6.06 21:56:49

[6] Za málo, zkusím projít další tutoriály, jestli se nepodaří najít další zajímavosti :) Pokud tento příspěvek pomohl aspoň jednomu člověku, tak jsem za to moc rád.

Jinak se SketchUp primárně používá pro náčrty nebo rychlé úpravy, ale dokážu si představit, že se v tom dá dělat i něco většího. Zkus mrknout na nějaké tutoriály, co mají SketchUp na stránkách.

[ 8 ] Tonda - 13.1.07 16:35:01

Prosím vás poraďte mi někdo jak mám udělat zakulacené hrany různých objektů. Dík moc

[ 9 ] Misicka007 (WWW) - 14.2.07 14:12:29

Stáhla jsem si tenhle program ale mám problém...nedokážu ten můj objekt vytáhnout do 3D tvaru...a vůbec...neví někdo o nějakým návodu? moc prosím pomozte mi někdo...:-)

[ 10 ] y - 3.4.07 02:28:46

mrkni sem videotutorialy jsou nejlepsi a amglictina neni prekazkou .. treba http://download.sketchup.com/download .. staci se divat a pak vyzkouset ... u slozitejsich veci to chce snahu prokousat se trochu webem a vyhradit si par volnych veceru

[ 11 ] suzann - 16.11.07 15:30:49

ahoj, mám docela velkej problém se sketchupem: Nevím jak se mi přeplo jakoby zobrazování perspektivy, teď se to zobrazuje jakoby jako širokoúhlý záběr (např. čtverec uprostřed obrazovky vypadá jako čtverec, ale čtverec na kraji obrazovky má velmi zkosené okraje, že vypadá jako kosodélník... snad je to pochopitelné). Mě se s tím takhle špatně pracuje a fakt netuším, co jsem tam zapla. Kontrolovala jsem i co mám zapnuté v jiném souboru, který se zobrazuje ok, a nebyl tam žádný rozdíl... Nevíte někdo, kde si to můžu přepnout zpátky?
Moc děkuju!!

[ 12 ] ramonismo - 16.11.07 23:25:59

Další finta: objekty vytvořené ve SketchUpu po exportu do 3ds se dají otevřít ve Swift3d a rozanimovat, poté vložit do flashe...

[ 13 ] suzann - 19.11.07 12:54:16

... už jsem ten svůj problém vyřešila: zkopírovala jsem si vše z "blbě se zobrazujícího" souboru do "dobře se zobrazujícího" a už mi to ten problém nedělá.
Kdyby někdo věděl, čím se to zobrazení přepíná na to "širokoúhlé", napište. Pro prohlížení výtvoru to nebylo špatné :-)

[ 14 ] Petr B - 23.11.07 16:46:23

pro suzann: myslím, že ten Tvůj problém byl ve "Camera > Field of View". Když tím nástrojem táhneš myší se zmáčknutým tlačítkem, tak ti to mění perspektivu. Taky jsem nad tím chvíli bádal..

[ 15 ] suzann - 26.11.07 19:45:56

Petře B, trefil ses. Je to ono. Dík za vysvětlení :-))

[ 16 ] pali - 29.12.07 22:04:11

Dik za ten tutorial. Strasne dlho som hladal kde sa prepinaju jednotky z in na mm. A vdaka tomuto tutorialu som to dokazal. Este raz dik. Inac na sketchup je dost pluginou a jedenym je aj Sketchy Physics. Symuluje to gravytaciu a teke dalsie haluze. Viac info na http://code.google.com/p/sketchyphysi

[ 17 ] zuzka - 28.3.08 18:55:59

ahoj, chtela jsem predevsim podekovat za tip jak zmenit miry na centimetry, protoze jsem to hledala uz dva dny a nemohla najit. Ted uz vesele kreslim, ale potrebovala bych poradit. Planuju rekonstrukci kuchyne a tak vsecek stavajici nabytek kreslim do jednotlivych souboru a pak je postupne vkladam do jednoho, kde je model mistnosti. Az do ted bylo vse ok, ale najednou se mi jeden kus (paradoxne ten nejjednodussi) vlozil jako by v jine rovine. Proste misto aby byl rovny, je narivo a nejde narovnat pomoci move ani rotate. Nevim jestli jsem to napsala srozumitelne, ale kdyz vkladate objekt, je ohraniceny modrym ctvercem, pomoci ktereho s nim pohybujete. No ten obdelnik o kterem mluvim vypada jako krive namrzla deska do ledu. Asi jsem to nevylepsila :-)))

[ 18 ] Libor Kolman (WWW) - 30.7.08 21:19:18

Sháníte-li nějaký tutorial v češtině, zkuste http://www.kolmanl.info/index.php?sho

[ 19 ] Michal - 1.3.10 19:49:30

Ahoj, mam dotaz. Nevíte někdo jak zkosit válec nebo kulatinu? nějak na to nemohu přijít. Předem dík za jakýkoliv onfi.

Přidání komentáře